رییس هیات والیبال استان هرمزگان
تابناک هرمزگان// رییس هیات والیبال استان هرمزگان گفت: مسابقه های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۷ آبان ماه جاری به میزبانی شهر بندرعباس در مجموعه ورزشی ساحلی سورو برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 24 October 2022

به گزارش تاباک  از هرمزگان، عبدالرئوف بستگانی اظهار کرد:  در این مسابقه ها ۵۸ تیم از کشورهای استرالیا، هنگ کنگ، ژاپن، قزاقستان، نیوزلند، عمان، قطر، تایلند، چین و ایران حضور دارند.
وی با اشاره به فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت‌های ورزشی و شهری هرمزگان و اتفاق خوب افزایش نشاط  اجتماعی در جریان این مسابقه ها بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت فولاد هرمزگان، پالایشگاه نفت ستاره، ورزش وجوانان، اصناف و شهرداری بندرعباس همکاری تنگاتنگی برای برگزار شدن این رویداد مهم ورزشی آسیایی و بین  المللی با هیات فوتبال استان داشته اند که تلاش می شود میزبان شایسته‌ای برای تیم‌های حاضردر این مسابقه ها باشیم.

رییس هیات والیبال استان هرمزگان به مشارکت ۲ نماینده والیبال ساحلی از هرمزگان به نام های «حبیب ناصری» و «ضرغام منصوری» با پیراهن تیم ملی دراین مسابقه ها خبرداد و اظهارداشت: در این راستا آماده‌سازی زیرساخت‌های ورزشی جهت برگزاری مسابقه والیبال ساحلی قهرمانی آسیا انجام گرفته و مجموعه ورزشی سورو بندرعباس که به عنوان مرکز برگزاری درنظر گرفته شده با همکاری شهرداری بندرعباس بهسازی و اصلاح شده است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ۲ تورنمنت والیبال ساحلی تور آزاد و قهرمانی مردان آسیا گفت: میزبان پاداش درنظر گرفته شده ۴۰ هزار دلار می باشد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار