دهمین نمایشگاه فرش همدان، در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 08 October 2015
دهمین نمایشگاه فرش همدان، در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش فارس؛ دهمین نمایشگاه فرش همدان، در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه 65 واحد صاحب‌نام در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی برقرار شده، اظهار کرد: این نمایشگاه از 14 تا 20 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

حسین الماسی با بیان اینکه کشورهای رقیب در حال تلاش برای ورود به بازار سنتی فرش ایران هستند، افزود: این امر ایجاب می‌کند تا فعالان فرش در عرصه تولید و صادرات در چگونگی بازاریابی خود در سطح جهان، تجدیدنظر کرده برای بازیابی دوباره این بازار تلاش کنند.

وی با بیان اینکه 65 واحد به عرضه محصولات ارزشمند خود می‌پردازند، تصریح کرد: از این تعداد 15 واحد بومی از استان و عمدتاً از شهرستان‌های همدان و رزن بوده و مابقی نیز از سایر استان‌ها حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: واحدهای شرکت از شهرهای تهران، قم، یزد، اصفهان، کاشان، نیشابور، تبریز، تکاب، گنبدکاووس، بندر ترکمن، بوکان، بیجار، سقز، بروجن، رزن و همدان هستند.

وی اظهار کرد: انواع فرش‌های دستباف اردکان، یزد، کاشمر، فرش و تابلو فرش‌های ابریشم قم و تبریز، فرش‌های طرح افشار و بیجار، فرش نفیس تکاب، ترکمن، انواع فرش‌های ماهی تبریز، فرش‌های اصفهان، نائین، کاشان، اراک، انواع فرش‌های یلمه و بختیاری و فرش‌های قشقاوی و عشایری در این نمایشگاه ارائه می‌شوند.

الماسی از همکاری اتحادیه تولیدکنندگان و بافندگان فرش دستباف همدان، اتحادیه شرکت‌های تعاونی فرش روستایی، انجمن طراحان و نقاشان قالی استان و اتحادیه صنف فرش‌فروشان همدان نیز در این نمایشگاه خبر داد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه بزرگ قالیبافی توسط واحد فرش سازمان بازرگانی در نمایشگاه برقرار شده، افزود: ساعت بازدید نمایشگاه از 15 تا 21 بوده و جمعه از ساعت 10 تا 21 به صورت یکسره آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار