معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: تقابل حزب الله و حزب شیطان همیشگی است.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ 26 October 2022

*شهید جعفری از موسسین اولیه سپاه در کشور بوده است/ تقابل حزب الله و حزب شیطان همیشگی است*

به گزارش  خبرنگار تابناک کرمانشاه سرهنگ سعید بهشتی‌راد پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد سرلشکر شهید سید محمدسعید جعفری اظهار داشت: انقلاب اسلامی عصاره همه مجاهدت‌ها و خون شهدا از صدر اسلام تا به امروز است.

وی با اشاره به تقابل همیشگی حزب الله و حزب شیطان، افزود: هجمه رسانه‌ای و سنگین دشمن که در این روز‌ها با ایجاد ناآرامی در کشور نمایان شد، از دست اقدامات تقابلی حزب شیطان و حزب الله است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: ابعاد علمی، اخلاقی و عملیاتی شهید جعفری برای نسل جوان امروزی تبیین نشده است.

وی ادامه داد: شهید جعفری از موسسین اولیه سپاه بود و می‌توان وی را از بنیانگذاران سپاه نامید.

سرهنگ بهشتی‌راد با توصیه جوانان به مطالعه کتاب منظومه امامین انقلاب اسلامی و انسان ۲۵۰ ساله، گفت: مکتب امامین انقلاب اسلامی انسان ساز است.

وی با اشاره به دشمنی استکبار و برنامه‌ریزی برای ضربه به آرمان‌های انقلاب از روز اول، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در ابتدا با رویارویی مستقیم در مساله طبس و خلیج فارس وارد میدان شد و وقتی که طعم شکست را چشید به جنگ نیابتی و تحمیل ۸سال جنگ رو آورد که نتیجه‌ای جز شکست حاصل تلاش‌های آن‌ها نبود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه اتفاقات اخیر و ناآرامی‌ها در کشور نیز حاصل برنامه‌ریزی دشمن است، گفت: ساماندهی بیش از ۱۸هزار نفر از اعضا احزاب تجزیه طلب منحله در مرز‌های غربی، دستگیری افسران و عناصر جاسوسی بیگانه به ویژه دولت سعودی از نمونه‌های این برنامه شکست خورده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار