رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان:
تابناک هرمزگان// رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت سیزده آبان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 30 October 2022

۱۰۰ برنامه ۱۳ آبان در هرمزگان برگزار می‌شودبه گزارش تابناک از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی دست‌نشانده‌های غربی در حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان، اظهارداشت: دشمن کوردل به دنبال این است که از طرق مختلف به جامعه اسلامی ضربه بزند و بر همین مبنا پروژه ناامن‌سازی جامعه را دنبال می‌کند تا دستاوردهای نظام را کوچک کند‌‌‌. 

وی ضمن تبیین جایگاه رسانه در جوامع امروزی، افزود: خبرنگاران ما همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده‌اند و بصیرت‌ نافذشان باعث شده است که تاثیرات اخبار کذبی که رسانه‌های بیگانه در جامعه پمپاژ می‌کنند از بین برود و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان رسانه را شمشیری برنده در عصر ارتباطات خواند و تصریح‌کرد: در جریانات اخیر شاهد بودیم که دشمنان این مرز و بوم با استفاده از ابزارها و ترفندهای رسانه‌ای تلاش کردند. واقعیات را وارانه جلوه دهند و هزینه‌هایی برای جامعه ایجاد کنند از این رو ما نیز باید از این ابزار به درستی استفاده کنیم‌.

وی با اشاره به درپیش بودن ایام الله سیزده آبادن تاکیدکرد: در استان هرمزگان همراه و همزمان با سراسر کشور در 13 شهرستان و تمام بخش ها و برخی از روستاها راهپیمایی دشمن‌شکن یوم الله سیزده آبان با حضور پرشور دانش‌آموزان و دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها برگزار خواهد شد‌. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ایمانی‌فرد،عنوان‌کرد: بیش از 100 برنامه، فرهنگی، تبلیغی، ترویجی و تفریحی نیز برای ایام یوم الله 13 آبان در نظر گرفته شده است که با مشارکت گروه‌های دانش‌آموزی و مردمی در ایام منتهی به 13 آبان اجرایی خواهد شد. 

وی تاکید‌کرد: در شهر بندرعباس برنامه راهپیمایی یوم الله سیزده آبان از ساعت 9 صبح از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز خواهد شد و سخنران آن طبق پیگیری‌هایی که انجام دادیم هنوز مشخص نشده است اما قطعا یکی از بزرگان لشکری و کشوری سخنران این مراسم در بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار