دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی استان قم با رقابت کاراته‌کاهای سبک شیتوریو اینویی‌ها در بخش بانوان برگزار شد و برترین‌های خود را شناخت.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 31 October 2022

به گزارش تابناک قم، هیات کاراته استان قم دومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته بانوان استان قم در سبک شیتوریو اینویی‌ها را در خانه کاراته برگزار کرد و کاراته‌کاهای شرکت کننده در دو بخش کاتا و کومیته برای کسب عناوین و رتبه‌های برتر تیمی و انفرادی رقابت کردند.

در بخش کومیته باشگاه تخت جمشید به مربیگری خانم‌ها احسن و مهرنیا با کسب ۲۵ نشان طلا، ۱۶ نقره و ۲۸ برنز روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه باشگاه سراجه با مربیگری خانم صفایی و کسب ۱۱ طلا، ۱۱ نقره و ۱۱ برنز به مقام نایب‌قهرمانی رسید و رتبه سوم تیمی با ۶ نشان طلا، ۱۰ مدال نقره و ۷ نشان برنز به شاگردان خانم تبقیان در باشگاه ولی‌عصر(عج) اختصاص پیدا کرد.

اما در رده‌بندی باشگاه‌های شرکت کننده در مسابقات بخش کاتا، شاگردان خانم صفایی در باشگاه سراجه با کسب ۷ طلا، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی رسیدند، باشگاه درنا با مربیگری آرزو شریفی و کسب پنج طلا، چهار نقره و سه برنز نایب‌قهرمان شد و باشگاه‌های سپند و کربن به مربیگری خانم کاشی با سه طلا، پنج نقره و ۱۵برنز رتبه سوم را از آن خود کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار