فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ مالخر حرفه ای اموال مسروقه دراین شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ازای خرید اموال مسروقه مواد مخدر تحویل می دادند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸ 01 November 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر شهرستان ری با اطلاع از اینکه یک مالخر حرفه ای با همکاری ۲ همدستش محل مسکونی خود را به پاتوق خرید و فروش اموال سرقتی تبدیل کرده اند، تحقیقات تخصصی را در این خصوص آغاز کردند.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه ماموران نشان از این داشت، متهمان به ازای خرید اموال به سرقت رفته، به سارقان مواد مخدر می فروشند و به مخفیگاه متهمان تعدادی افراد مشکوک در تردد هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: برای کشف جرم، تردد متهمان و افراد مشکوک به این محل تحت کنترل در آمد و با مراقبت های ویژه پلیسی روز گذشته متهمان در حالی که در حال خرید اموال مسروقه و فروش مواد مخدر بودند دستگیر شدند.

وی اشاره کرد: از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه دوربین مداربسته، ۳ دستگاه پمپ آب، ۱۱ دستگاه تلفن همراه، ضبط خودرو، جک خودرو، تعداد زیادی ابزار آلات و آچار و مقادیر زیادیکابل و برق مسروقه و ...کشف و متهمان به مالخری اموال مسروقه اعتراف کردند.

جلیلیان در پایان افزود: پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار