علی حجر گشت گفت: شهدای دانش‌آموز برای همه ما الگوی علم، اخلاق، ادب و نماد بصیرت و اندیشه خلاق هستند.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 01 November 2022

به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه شهید «محمدحسین فهمیده» اظهار داشت: شهدای دانش‌آموز الگوی علم، اخلاق، ادب و نماد بصیرت و اندیشه خلاق هستند و باید این الگوهای ناب اخلاقی به نوجوانان و دانش‌آموزان معرفی شوند تا راه آنها ادامه یابد.

وی با اشاره بر بصیرت‌افزایی و تجهیز دانش‌آموزان به ابزار تفکر و اندیشه افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور هستند و بی‌تردید برای سربلندی و پیشرفت کشور باید از اندیشه پویا، بصیرت و معرفت بهره‌مند شوند.

حجرگشت تصریح کرد: معرفی و آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های اداره آموزش و پرورش استان البرز است؛ زیرا دانش‌آموزان باید با قهرمانان واقعی کشور آشنا شوند و بدانند که استقلال و امنیت کشور مدیون از جان‌گذشتگی ایثارگران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند ادامه داد: دانش‌آموزان برای نقش‌آفرینی در مسیر توسعه کشور در آینده باید با الگو قرار دادن شهدا راه پیشرفت و سربلندی کشور را همواره کنند. مهمترین سفارش شهدا اطاعت از ولایت فقیه بوده است و به همین سبب دانش‌آموزات باید با بصیرت‌افزایی و پیروی از ولایت دشمنان را از رسیدن به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار