مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم:
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم گفت: استاندار قم برای موضوع تشکیل مجمع خیران ورزش و راه اندازی آن در این استان دستور لازم را صادر کرده است تا کسانی که به ورزش قهرمانی کمک می‌کنند به صورت منسجم‌تری فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 02 November 2022

به گزارش تابناک قم، عباس شیرمحمدی افزود: راه اندازی مجمع خیران ورزش کار ویژه‌ای در استان قم است که به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: اتفاق خوبی که امسال در قم رقم خورد این بود که یکی دو شرکت متولی ورزش قهرمانی شدند و به عنوان نمونه در فوتسال یک کارخانه باشگاه لیگ برتری قم را خرید و اکنون به خوبی برای تیم فوتسال قم هزینه می‌کند.

وی ابراز داشت: در ورزش قهرمانی با شرکتی صحبت شد که هفت قهرمان ملی و جهانی استان را تحت حمایت مالی قرار دهد و ماهانه مبلغی به آنان پرداخت نماید و منتظر معرفی این افراد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم هستیم.

شیرمحمدی ادامه داد: این اقدام با هدف کسب سهمیه المپیک و رشد ورزش قهرمانی استان قم صورت می‌گیرد و روی گسترش ورزش قهرمانی استان اثرگذار است.

وی تاکید کرد: پس از حمایت مالی از این هفت نفر سعی خواهیم کرد در ادامه کار خود رشته‌های ورزشی و افراد بیشتری را تحت حمایت قرار دهیم.

وی گفت: در پی این هستیم تا مربیانی که شاگردانشان قهرمان شده‌اند را از طریق شرکت‌های خصوصی و کارخانجات حمایت کنیم تا کسانی که سالیان سال قهرمان پرورش دادند به فکرشان بوده و به آنان کمک مالی شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار