نمایش موزیکال «گرگ بلا، بره ناقلا» به کارگردانی مریم عباسی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغر لشگری، از چهارشنبه ۱۱ آبان‌ماه هر روز ساعت ۱۸ در تماشاخانه استاد داود کیانیان واقع در بلوار فکوری، خیابان فراز، آمفی‌تئاتر مرکز تخصصی تئاتر کودک و نوجوان مشهد روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 02 November 2022

به گزارش تابناک رضوی، دامون سلیمانی مسئول روابط عمومی نمایش با بیان این مطلب اظهار کرد : این نمایش نخستین اثری است که پس از حوادث اخیر و تعطیلی سالن‌های تئاتر در مشهد به اجراء خواهد رفت و مریم عباسی، حسن قادری، خسرو توکلی‌نسب، الهام لشگری، سمانه محمدیان، فرزانه عباسی، حمید نعمانی، امید مهدوی، محمدجواد روشن، صبا عزتی، علی پیرکاریز و شیما قندالی بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

وی افزود: تئاتر «گرگ بلا، بره ناقلا» علاوه بر ساعت ۱۸ که برای عموم به اجرا خواهد پرداخت، هر روز ساعت ۱۰ صبح نیز ویژه مدارس و مهدکودک‌ها به اجرا خواهد پرداخت.

 

گفتنی است علاقه‌مندان به تماشای این تئاتر می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ اینترنتی فروش بلیت تئاتر مشهد به آدرس gishot.ir بلیت خود را تهیه کرده و در ساعت مقرر به سالن نمایش مراجعه فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار