تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور توانست ۲ بر صفر مقابل تیم مقاومت البرز پیروز شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ 05 November 2022

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از تیم مقاومت البرز در ورزشگاه شهید حیدریان میزبانی کرد و با نتیجه ۲ بر صفر پیروز این دیدار شد.

هاشم فرج‌زاده و محمد رحمتی ۲ گل یاران قاسمی را در این دیدار به ثمر رساندند؛ نماینده قم با این پیروزی توانست ۱۲ امتیازی شود، به رده دهم جدول صعود و سومین بردخانگی خود را کسب کند و در مقابل تیم مقاومت البرز با ۷ شکست و ۷ امتیاز در رده سیزدهم جدول باقی بماند.

بعد از تغییرات مهمی که در مالکیت و کادرفنی این تیم به وجود آمد مثل این‌که روز‌های خوب و شیرین به فوتسال قم بازگشته است و هواداران فوتسال‌دوست قمی این امید را دارند نماینده شهرشان بعد از گذراندن روز‌های تلخ در سال گذشته، در این فصل رتبه خوبی را در جدول کسب کند

آناصنعتی‌ها هفته آینده ۱۹ آبان‌ماه باید به مصاف تیم سفیرگفتمان بروند؛ حریف بعدی نماینده قم در جدول اوضاع و احوال خوبی ندارد و با ۲ پیروزی، ۳ مساوی و ۷ شکست ۹ امتیازی در رده دوازدهم جدول ایستاده است.

گفتنی‌ست  تیم‌های مس سونگون، گیتی پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه به ترتیب ۳۰، ۲۹ و ۲۸ امتیازی رده اول تا سوم جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اختصاص داده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار