مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با تابناک:
مدیر عامل شرکت پخش فراروده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ذخیره سازی ٨٠ درصد از ظرفیت ۴ نیروگاه استان کرمانشاه انجام شد و برای ٢٠ درصد باقیمانده تا پایان ماه جاری اقدام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 07 November 2022

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ارتباط با بحث ذخیره سازی نیروگاه خوشبختانه از ابتدای سال جاری با همکاری تمام همکاران و رانندگان نفتکش زحمتکش بیش از ۸۰ درصد ذخیره سازی ۴ نیروگاه استان تکمیل شده و برای مابقی ۲۰ درصد تا پایان ماه جاری اقدام خواهد شد.

وی افزود: قطعا مشکل خاصی در ارتباط با سوخت مایع ۴ نیروگاه در سطح استان در سال جاری نخواهیم داشت با توجه به اینکه اکنون با شدت و حدت کامل در حال سوخت رسانی و ارسال سوخت فرآورده مایع و نفت و گاز به سه نیروگاه و نفت کوره به نیروگاه بیستون هستیم، امید است در سال جاری در ارتباط با سوخت دوم مشکلی وجود نداشته باشد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: در ارتباط با بحث مصرف سوخت در استان بنزین نسبت به سال گذشته در ۷ ماهه سال جاری بیش از ۲۰ درصد رشد داشته و CNG
۶ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: درباره بهسازی با همکاری مقامات محلی بیش از ۷۰ درصد جایگاه‌ها را به لحاظ سایبان رنگ آمیزی و ناظر‌ها و خدمات جانبی انجام گرفته ۳۰ درصد باقیمانده هم یا نیازمند بازسازی نیستند یا در صورت نیاز پیگیر انجام آن هستیم.

یاسمی تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت مایع نفت و گاز و بیش از ۷۰ جایگاه CNG داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار