مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: مصرف گاز در این استان به دنبال افت محسوس دما در روزهای اخیر به ۶۳ میلیون مترمکعب در شبانه روز و معادل ۷درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۷۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 07 November 2022

ابوالقاسم عسکری اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای وظایف ذاتی خود گاز طبیعی ۱۱۴ شهر، بیش از ۱۵۰۰ روستا و نیز ۱۷ هزار صنعت استان را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: در پی کاهش محسوس دمای هوا از هفته گذشته تاکنون حدود چهار تا پنج میلیون مترمکعب در شبانه روز و معادل هفت درصد مصارف گاز استان نسبت به هفته اول آبان افزایش یافته یافته و از ۵۸ میلیون مترمکعب در شبانه روز طی هفته‌های قبل، اکنون به ۶۳ میلیون مترمکعب در شبانه روز رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ابراز داشت: همه مصرف کنندگان گاز طبیعی به ویژه بخش خانگی با رعایت مصرف بهینه و دمای رفاه بین ۱۷ تا ۲۱ درجه سانتیگراد، مصارف را تنظیم کنند تا همه هموطنان ما در بیش از یکهزار شهر کشور از این نعمت خدادادی بهره‌مند باشند.

عسکری با اشاره به بارش برف در مناطق سردسیر غرب و شمال کشور و برودت هوا طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: اگر همه مردم یک درجه دمای مصارف ساختمان را کاهش دهند به صرفه جویی صدها میلیون مترمکعب گاز کمک می‌کند و می‌توان انرژی گاز سایر مناطق و مراکز را نیز تأمین کرد تا بدون نگرانی و به خوبی از پاییز و زمستان امسال گذر کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :