مسوول کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم از برگزاری دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور مدرسان برجسته این رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 15 November 2022

به گزارش تابناک قم، حسین گنجیان اظهار کرد: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا زیر نظر مستقیم کنفدراسیون قاره کهن AFC کمیته آموزش توسط هیات فوتبال استان قم در قالب دو بخش تئوری و عملی با حضور 19 نفر از مربیان آینده‌دار فوتسال برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره 6 روز به طول انجامید، ادامه داد: مراسم افتتاحیه و بخش تئوری این دوره مربیگری با همکاری و میزبانی مدیریت هتل المپیک برگزار شد و بخش عملی این دوره را به میزبانی مجموعه ورزش بانک ملی در پردیسان برگزار شد.

مسوول کمیته آموزش هیات فوتبال استان قم با اشاره به مدرسان این دوره، بیان کرد: استاد علی صانعی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال که سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2012 بود و هم اکنون مسوولیت سرمربیگری تیم ملی جوانان را بر عهده دارد یکی از مدرسان این دوره بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین استاد رضا کردی سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتسال میانمار و قطر که در لیگ برتر فوتسال کشورمان سرمربیگری چندین تیم باشگاهی را تجربه کرده و از مدرسان AFC به شمار می‌رود به عنوان دستیار مدرس در این دوره حضور داشت.

گنجیان افزود: یکی از اتفاقات بسیار خوب در حین برگزاری این دوره، حضور چند میهمان شاخص از جمله حسین شمس مدرس برجسته کنفدراسیون آسیا و سرمربی اسبق تیم ملی در جام‌ جهانی و جام ملت‌های آسیا، محسن حسن‌زاده و حسین صبوری مربیان شاخص فوتسال استان قم که در لیگ برتر مربیگری می‌کنند در کنار دکتر قدرت‌الله باقری رئیس هیات فوتبال استان قم و روح‌الله رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان بود که دست به دست هم داد تا این دوره مربیگری به بهترین شکل در قم برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار