سرپرست فرمانداری همدان گفت: اکنون عدم رعایت ساعت کاری و کیفیت نان دو علت نارضایتی عمده شهروندان همدانی از برخی نانوایی‌ها است که ضرورت دارد با نظارت مستمر و سایر موارد مقتضی اصلاح شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 11 December 2022

سرپرست فرمانداری همدان ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح شنبه ۱۹ آذر به بازرسی سرزده تعدادی از نانوائی‌ها رفت و بر نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها تاکید کرد.

به گزارش مهر، مسلم مخفی در این بازدید ساعت کار، کیفیت، وزن نان و عملکرد بازرسان را در تعدادی از نانوایی‌های سطح شهر همدان مورد بررسی قرار داد.

وی از استمرار برنامه خویش مبنی بر حضور و نظارت مستقیم بر عملکرد نانوایی‌های سطح شهر خبر داد و گفت: ساز و کار نظارت بر نانوایی‌ها نیاز به بازنگری و حمایت دارد و جهاد کشاورزی در این راستا باید ورود جدی تری داشته باشد.

سرپرست فرمانداری همدان افزود: اکنون عدم رعایت ساعت کاری و کیفیت نان دو علت نارضایتی عمده شهروندان همدانی از برخی نانوایی‌ها است که ضرورت دارد با نظارت مستمر و سایر موارد مقتضی اصلاح شود.

سرپرست فرمانداری همدان در این بازدید‌ها از متصدیان و کارکنان واحد‌های نانوایی که عملکرد مطلوبی داشتند قدردانی کرد و پیگیری موارد تخلف برخی از واحد‌های نانوایی ضمن در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار