در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور تیم‌های فردوسی و فرش‌آرا مشهد برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر: ۱۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷ 06 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد امروز جمعه از ساعت 16 در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال در شهر مشهد میزبان تیم مقاومت البرز است.

این دو تیم در نیم‌فصل اول این رقابت‌ها نیز برابر هم قرار گرفتند که تیم فردوسی مشهد با نتیجه 4 بر 2 و با گل‌های خیام، نظام دوست، محمدی و فاخر به پیروزی رسید.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز تیم موسسه مالی و اعتباری فردوسی مشهد با کسب 28 امتیاز در رده دهم قرار گرفته و از آن طرف تیم مقاومت البرز با 24 امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاده است.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده کوروش هاشمی است که وی را در این دیدار روح‌الله نصیری و حمید صداقت به عنوان کمک داور اول و دوم و همچنین احسان علیاری به عنوان داور چهارم همراه می‌کنند.

اما دیگر تیم مشهدی یعنی فرش‌آرا مشهد نیز باید جمعه امروز از ساعت 16 و در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم ماهان تندیس قم برود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 38 امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده و تیم فرش‌آرا مشهد با کسب 30 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده سیدحسن موسوی است که وی را در این امر علی مرادیان و رضا رحیمی و همچنین کاظم قنبری همراهی می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار