معاون سیاسی و امنیتی استاندار:
هاشمی: مدیران با حضور در مناسبت‌های ملی و مذهبی فاصله بین خود و مردم را کاهش دهند.
کد خبر: ۱۰۸۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ 17 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر در شورای اداری استان گفت: توقع از مدیران این است که علاوه بر مردم داری و ارتباط با مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور پررنگ داشته باشند تا فاصله‌ای بین مردم و مسئولین وجود نداشته باشد و مردم آن‌ها را در کنار خود ببینند.
هاشمی مهر افزود: متاسفانه یک سهل انگاری مدیران دولت قبل در خصوص پاسخ به مکاتبات استانداری وجود داشت که اکنون هم مشاهده می‌شود برخی مدیران همان رویه را دنبال می‌کنند و به مکاتبات استانداری پاسخ نمی‌دهند که باید این رویه غلط اصلاح شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۳۰ آذر ماه دو شهید گمنام وارد استان می‌شوند که به مدت بیش از یک هفته در مناطق مختلف میهمان مردم استان خواهند بود.
هاشمی مهر افزود: استقبال از شهدا در استان نیازمند برنامه ریزی و حضور فعال مدیران است. مدیراندباید بدانند که برای هر صندلی که اکنون بر آن تکیه زده اند شهدای زیادی داده ایم.
معاون سیاسی استاندار در بخش پایانی سخنان خود چند مدیر جدید منصوب شده را به شورای اداری معرفی کرد.
بر این اساس هاشمی مهر، سهیل مرادی نژاد را به عنوان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، حسن رضاپور به عنوان مدیر کل هماهنگی امور استاندار، لقمانی به عنوان مدیر کل تعزیرات حکومتی، منتظری به عنوان رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان و ناصری به عنوان مدیر صندوق کار آفرینی استان به اعضای شورای اداری معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار