تابناک هرمزگان// در جلسه شورای بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم عنوان شد ثبت نام بهورزان شاغل جهت ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بهورزی آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 21 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم بر اهمیت نقش بهورزان به عنوان اولین سطح ارائه خدمت در ارتقاء شاخص های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بهورزان به منظور پیشبرد اهداف بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت، جلب مشارکتهای مردمی را مد نظر قرار دهند .
دکتر یاسر مرادی ضمن اشاره به نقش  تعامل با شوراها و دهیاران روستا دربر طرف کردن مشکلات بهداشتی افزود :پیگیری مادران باردار ، بیماریابی بیماریهای واگیر و آموزش مردم سطح روستا در خصوص رعایت نکات بهداشتی خصوصا راههای پیشگیری از استقرار پشه آئدس و پشه آنوفل ، در کنترل بیماریها و تامین سلامت مردم منطقه حائز اهمیت است .
سرپرست مرکز آموزش بهورزی گفت : برگزاری جلسات شورای بهورزی با حضور کلیه بهورزان به صورت ماهیانه به رفع مشکلات بهداشتی و ارتقاء سطح سلامت روستا کمک شایانی خواهد کرد .
سمیه شهر بابکی توضیحاتی در خصوص آغاز ثبت نام بهورزان شاغل جهت ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بهورزی ارائه داد و عنوان کرد : دوره کاردانی بهورزی امکان ادامه تحصیل بهورزان شاغل در خانه های بهداشت را همزمان با فعالیت شغلی در این زمینه را فراهم نموده است .
جلسه شورای بهورزی شهرستان قشم با حضور مدیر ، معاون ، سرپرست آموزشگاه بهورزی ، نمایندگان بهورزی مراکزو کارشناسان مرتبط با شورای بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم برگزار و نمایندگان بهورزی مشکلات بهداشتی مربوط به خانه های بهداشت را مطرح و پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه گردید.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار