معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و شناسایی کارگاه تولید و توزیع کود شیمیایی تقلبی در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱ 21 December 2022

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف و شناسایی کارگاه تولید و توزیع کود شیمیایی تقلبی در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ پاسدار علی اکبر کریم‌پور اظهار داشت: فرد متخلف در این کارگاه اقدام به تولید کود تقلبی از نوع کودهای۲۰۲۰۲۰ (ان.پی.کی) و کود سولفات آمونیوم می‌کرد که در بازرسی از این محل هشت تن کود تقلبی به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: متهم در این کارگاه با مخلوط کردن خاک سفید، نمک، پودر سنگ و رنگ دانه و بسته‌بندی آن در کیسه‌های ۱۰کیلویی کود (ان.پی.کی) را با برند کشور هلند و کیسه‌های ۵۰ کیلویی سولفات آمونیوم را با برند یک شرکت ازبکستانی تولید کرده و درصدد توزیع کودهای تقلبی در بازار بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان تعزیرات و اداره صمت، محموله‌های تولیدی توقیف و فرد خاطی بازداشت و پرونده کشفیات برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی ارجاع شد.

کریم‌پور بیان کرد: همچنین در این کارگاه علاوه بر کودهای تقلبی، هفت تن و ۴۴۰ کیلوگرم توتون قاچاق و سه هزار و ۲۳۰ بسته تنباکوی خارجی به ارزش ۱۰میلیارد ریال کشف شد.

وی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۱۴ بسیج سازمان اطلاعات سپاه همدان آماده دریافت گزارشات همشهریان گرامی در خصوص احتکار، فساد و هرگونه جرایم اقتصادی و امنیتی و اجتماعی است.

منبع: روابط عمومی سپاه همدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار