تابناک هرمزگان// اولین دوره مسابقات 100×4 متر امدادی با تجهیزات، یادواره شهدای آتش نشان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 24 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//شهردار بندرعباس گفت: برگزاری مسابقات ورزشی برای آتش نشانان نقش مهمی در حفظ آمادگی جسمانی و عملیاتی آتش نشانان دارد.
مهدی نوبانی در این مراسم بیان کرد: نیروی انسانی هر سازمان، از سرمایه های آن سازمان محسوب می شوند، و با هدف ایجاد شور، نشاط و ترغیب کارکنان آتش نشانی این مسابقات برگزار شد.
نوبانی گفت: ارتقاء توان جسمی آتش نشانان در راستای خدمات رسانی بهینه و به موقع به شهروندان، در دستور کار سازمان آتش‌نشانی شهر بندرعباس قرار دارد.
شهردار بندرعباس با اشاره به افتخار آفرینی سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس در مسابقات ورزشی عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس توانسته است در مسابقات جهانی مدال کسب نماید و همچنین در ماه گذشته نیز در سطح کشور در مسابقات ورزشی حائز رتبه شد.

آتش پاد دوم محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس نیز در این مراسم بیان کرد: با هدف ارتقاء روحیه کارکنان و سنجش آمادگی جسمانی آتش نشانان اولین دوره مسابقات 100×4متر امدادی با تجهیزات در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای دوراهی ایسینی برگزار شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی، تعداد ۱۱ تیم از ۱۰ ایستگاه شرکت داشتند که پس از دو مرحله رقابت تیم ایستگاههای شماره ۱، ۴ و ۱۰ به ترتیب توانستند بر سکوی اول تا سوم بایستند.
این مقام مسئول بیان داشت: همانگونه که از عنوان مسابقه پیداست این آیتم ورزشی هر تیم، چهار ورزشکار دارد که هر یک مسافت صد متر از مسابقه را طی می کند و نازل آتش نشانی را به نفر بعد تحویل می دهد. در طول مسیر ورزشکان با پرش از مانع، عبور از خرک، حمل شیلنگ تحت فشار، حمل خاموش کننده و پس از اطفاء تشتک حریق از خط پایان عبور می کنند. تیم ها براساس کمترین زمان پیمودن مسیر رتبه بندی می شوند.
گفتنی است به تیمهای اول تا سوم علاوه بر مدال قهرمانی جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
مقام نخست: ایستگاه شماره یک
اعضاء تیم:عبدالحمید آهنجان،جاسم پیشدار،عقیل سیسی پور،رسول صالحی نودز،مصطفی غلامپور، مهدی دانشمند
سرپرست:فواد اورنگی

مقام دوم: ایستگاه شماره چهار
اعضاء تیم:اسماعیل باستین،سامان احمدی،حسن ایسینی سنگری،سجاد رنجبران،محمدامین رحیمی

مقام سوم: ایستگاه شماره ده
اعضاء تیم:حجت شجاعی،مصطفی کهوری،مصطفی زاهدی،ابراهیم آذربسته،مجتبی قنبری

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار