معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: هفته بصیرت فرصتی است تا سطح آگاهی جامعه را نسبت به فتنه‌های دشمنان افزایش دهیم.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 28 December 2022

سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته بصیرت اظهار کرد: هفته بصیرت که از دوم دی ماه برنامه‌های مرتبط با آن آغاز شد با اهداف مهمی شروع به کار کرده است.

وی افزود: در حوزه نفوذ و انسجام هر روزی که از انقلاب اسلامی گذشته، نفوذ این انقلاب در منطقه گسترش و انسجام ملی کشور هم افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که از این انسجام مستحکم انقلاب اسلامی و نفوذ آن جلوگیری کند زمانی با جنگ نیابتی و امروز با ایجاد اغتشاش تلاش می‌کند اهداف خود را اجرایی کند.

وی هدف دشمن را محدود سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر چه دشمنان هرگز در اهداف خود موفق نبودند، هفته بصیرت برای این است که ما نقشه‌های دشمن و کارکرد آن را به مردم بشناسانیم تا آگاهی و بصیرت در جامعه افزایش یابد.

وی در ادامه برنامه‌های مختلف این دهه را تشریح کرد و گفت: همایش جهاد تبیین روحانیون فرهنگی سطح استان به همین مناسبت برگزار شد که حدود ١۴٠٠ روحانی فعال در اجرای طرح امین آموزش و پرورش در نشست ویژه‌ای شرکت کردند، برنامه ویژه در روز جمعه و همچنین تشییع پیکر ٧ شهید گمنام هم به مناسبت همین هفته انجام شد.

به گفته بهشتی راد نشست بصیرتی در مجتمع بعثت با حضور روحانیون سراسر استان و همایش با اساتید دانشگاه فرهنگیان در دانشگاه رازی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار