کد خبر: ۱۰۸۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 29 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی و سیدمحمود حسینی پور در پیام مشترکی؛ از حضور پرشکوه و انقلابی مردم مازندران در آئین استقبال و تشییع پیکر پاک 13 شهید خوشنام همزمان با روزهای شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) که تداعی کننده روزهای حماسی دوران دفاع مقدس است، قدردانی کردند. ‎

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پی استقبال پرشور مردم در تشییع شهدای گمنام مازندران  


بر اساس این گزارش ، متن کامل این پیام مشترک بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهیدان؛ والاترین نمادهای ایثار و جان فشانی در مسیر صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی و امام شهیدان؛ حضرت امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) هستند که با گذشتن از گوهر جان خود، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و میهن اسلامی را در راه رشد، تعالی و شکوفایی قرار دادند.
تکریم و بزرگداشت شهدای والامقام انقلاب بویژه شهدای گمنام دفاع مقدس، پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاص و تجدید میثاق با گلگون کفنان ایران اسلامی برای تداوم راه پر تلألو آن قهرمانان و حماسه آفرینان میدان های خطیر جانبازی و عشق است.
امروز در سایه آموزه های شهدا و پیروی از فرامین و منویات فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) است که ملت ایران با بصیرت انقلابی، توطئه ها و نیرنگ های رنگ باخته استکبار جهانی و اذناب زبون آن را خنثی می کند و مقاوم و استوار در صحنه های خطیر فداکاری برای انقلاب پایداری می نماید.
استقبال و میزبانی مردم دیار علویان از 13 شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضور پرشکوه مردم ولایتمدار مازندران در تشییع پیکر پاک این آلاله های زهرایی، یکی از تجلیات درخشان دلدادگی و دلبستگی به راه، مکتب و آرمان شهیدان والامقام است که جای قدردانی دارد.
اینجانبان از میزبانی مردم مازندران از شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس و مرغان نیک الحان آسمان الهی در روزهای سوگواری نور دیدگان مصطفی؛ حضرت صدیقه کبری ( سلام الله علیها ) و حضور پرشکوه و انقلابی در تشییع پیکر 13 شهید خوشنام در 11 شهرستان استان که تداعی کننده روزهای حماسی دوران دفاع مقدس است، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم و رجاء واثق داریم تا زمانیکه عطر یاد و خاطره شهدای گرانقدر در جان و دل مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی زنده است، هیچ قدرتی را یارای آسیب رساندن به میراث بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیست و ملت ایران با شتاب و اقتدار، مسیر پیشرفت، عزت و اعتلا و شکوفایی را در عرصه های مختلف تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طی خواهد نمود. ان شاء الله تعالی

محمدباقر محمدی لائینی / نماینده مقام معظم رهبری در مازندران / و امام جمعه ساری

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندران

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار