معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های سوگواره "یاس نبوی" با حضور ۲۰ مبلغ از قم در بقعه متبرکه شاخص برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 31 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام مومنی شاد افزود: در راستای تقویت باور‌های دینی در بین آحاد مردم، توسعه و ترویج معارف نورانی معصومین (ع) و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، سوگواره «یاس نبوی» در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای سوگواره یاس نبوی را ترویج فضایل، سیره فاطمی (س) و اقامه عزای حضرت زهرا (س) دانست و ادامه داد: طرح بزرگ «حرم تا حرم» که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از جمله برنامه‌های شاخص این سازمان بود.

حجت الاسلام مومنی شاد با قدردانی از صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای پخش زنده برنامه‌های عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س)، گفت: نقش صدا و سیمای استان، رسانه های داخلی در ایام فاطمیه ستودنی بود.

وی افزود: ویژه برنامه «روحانیت و جهاد تبیین» که به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم (ع) شهرستان بویراحمد برگزار شد از جمله دیگر برنامه‌های این روز بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد همچنین از توزیع بیش از پنج هزار وعده غذای گرم همزمان با اجرای «سوگواره یاس نبوی» در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار