مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: هرگونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان مبنی بر درخواست وجه از سوی بیمه سلامت سودجویی و کلاهبرداری است.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ 31 December 2022
مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: هرگونه تماس تلفنی یا پیامکی با شهروندان مبنی بر درخواست وجه از سوی بیمه سلامت سودجویی و کلاهبرداری است.

 

به گزارش تابناک همدان،  فریبرز نیاستی مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با اشاره به کلاهبرداری از شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در تماس تلفنی گفت: شرکت های سودجو با موضوعات مختلفی همچون کارت هوشمند سلامت یا بیمه تکمیلی سلامت در تلاش برای سوء استفاده از شهروندان و بیمه شدگان هستند.

او افزود: سازمان بیمه سلامت ایران به هیچ وجه بازاریابی یا انجام بیمه به صورت تلفنی ندارد و هرگونه تماس تلفنی با محتوای ذکر شده و یا عناوین مشابه آن مورد تایید این سازمان نیست و در بیشتر موارد کلاهبرداری است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به منظور صیانت از حقوق بیمه شدگان و جلوگیری از وارد شدن هرگونه ضرر و زیان به آنان، شهروندان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران می توانند هرگونه سوال در مورد خدمات بیمه سلامت را از طریق سامانه تلفنی ۱۶۶۶ مطرح و پیگیری کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان همدان گفت: شماره تماس ۰۹۱۰۸۷۷۱۶۶۶ ، پیام رسان بله با شماره 09108771666 و آدرس اینترنتی https://shekayat.ihio.gov.ir پل ارتباطی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران با مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار