استاندار ایلام گفت: پیرو پیگیری تفاهم های منعقد شده در طی سفر مدیرعامل ایمیدرو به ایلام تصمیمات مهمی در جهت سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان اخذ شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹ 03 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا  در دیدار با وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، پس از ورود سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای تولید فیلترهای تصفیه آب و شرکت شستا در طرح تولید کاغذ سنگی، خواستار ورود و سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در طرح های صنعتی ایلام شد.

وی افزود: پیرو پیگیری تفاهم های منعقد شده در طی سفر مدیرعامل ایمیدرو به ایلام تصمیمات مهمی در جهت سرمایه‌گذاری ایمیدرو در استان اخذ شد.

بهرام نیا ادامه داد: سرمایه‌گذاری در احداث کارخانه طرح تولید هیدرات‌ پتاسیم و سولفات پتاسیم و تکمیل مطالعات پتانسیل یابی معدنی جهت احداث طرح‌های مرتبط با تولید سلستین، دولومیت و آجر در شهرستان آبدانان و همچنین احداث کارخانه فرآوری بیتومین در شهرستان ایوان از جمله این پروژه ها است.

وی احداث کارگاه تولید گوهر سنگ‌ها و تراش سنگ‌های قیمتی، استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی معدن استان در پروژه‌های مطالعات و پتانسیل‌یابی و بررسی و مکان‌یابی طرح بتن گازی سبک و کربن اکتیو از بیتومین در سطح استان را از دیگر پروژه های مورد تفاهم با شرکت ایمیدرو برشمرد.

استاندار ایلام یادآور شد: به همت دولت سیزدهم برای اولین بار در ایلام، شرکت‌ها و هلدینگ‌های بزرگ کشور از جمله ایدرو، شستا و ایمیدرو به حوزه سرمایه‌گذاری کلان و گسترده استان ورود کرده اند که تحقق این پروژه ها باعث توسعه صنعت ایلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار