ریس تعاون روستایی شهرستان گچساران خبر داد:
کد خبر: ۱۰۸۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 03 January 2023

 به گزارش تابناک از گچساران،ریس تعاون روستایی شهرستان گچساران از توزیع ۱۲۰هزار لیتر نفت سفید با ارزش ریالی ۱۸۰میلیون خبر داد و گفت: این سهمیه سوخت شامل ۴۰ روستا در حوزه باشت و پیچاب که از سوخت گاز برخوردار نیستند ماهیانه با شارژ کارت سوختی که به آنها تعلق گرفته اختصاص داده می شود.

حسینی با اشاره به توزیع کود شیمیایی در بین کشاورزان و باغداران شهرستان افزود:در سال جاری تاکنون ۴۴۹تن کود شیمیایی شامل اوره و فسفات در بین متقاضیان در حوزه کشاورزی توسط شرکت نهاده روستایی توزیع شده است.
وی همچنین از توزیع هزارو ۱۰۰تن نهاد دامی در نه ماهه اول سال جاری در بین دامداران شهرستانی خبر داد و بیان داشت: این نهاده های دامی شامل سبوس،کنسانتره،جو و ذرت با نرخ دولتی می باشد که در بین دامداران قرار داده شده است.
حسینی یاد آور شد: تا پایان آذر ماه امسال بالغ بر یک هزار و ۳۷۸تن آرد خانه پزی روستایی در بین ۱۷۰خانوار روستا، که شامل ماهیانه ۲هزارو ۶۵۰کیسه آرد در روستاهای گچساران و هزارو ۴۰۰کیسه آرد در بین روستاهای باشت می باشد، توزیع شده است.
وی با اشاره به عضویت در اتحادیه نظام صنفی پروانه فعالیت کشاورزان و دامداران شهرستانی گفت: جهت هویت بخشی به کارهای کشاورزان و دامداران به عنوان فعالیت کسب و کار ،تاکنون ۲۰۰پروانه فعالیت صادر و ۲۲۰پروانه تمدید شده است.
حسینی افزود: امسال ۷۰۶تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان شهرستانی به صورت نرخ دولتی خریدار و پول آن به حسابشان واریز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار