جانشین سپاه عاشورا در بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اهر افزود: مردم آذربایجان‌شرقی در روزهای گذشته میزبان پیکر ۸ شهید گمنام بود، علی‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌ای دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم، تجدید میثاق مردم با شهدای گمنام در ۱۳۰ برنامه در سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ 03 January 2023

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی از اهر، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده با اشاره به این‌که اغتشاشات اخیر با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا شده بود، گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند و حتی دشمنان یک‌روز هم آرامش نداشتند چون ۴۳ سال است که برای نابودی نظام جمهوری امیدوار هستند.

وی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها به صدام چراغ سبز نشان نداده بودند، صدام علیه جمهوری اسلامی جنگ به راه نمی‌انداخت، چون فکر می‌کردند اختلافات داخلی به شکست ایران منجر می‌شود اما اتحاد ملت ایران و برنامه‌ریزی سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به پیروزی رسید.

جانشین سپاه عاشورا تصریح کرد: سال ۷۸ دشمنان فکر می‌کردند عمر انقلاب اسلامی به پایان رسیده، اما مردم بار دیگر با حضور در میدان مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند، سپس در انتخابات سال ۸۸ برای براندازی نظام جمهوری اسلامی، شبهه در آرای مردم و تقلب در نتیجه انتخابات را مطرح کردند، در حالی هدف کودتا علیه نظام و انقلاب بود.

گلمحمدزاده بابیان این‌که در اغتشاشات سال ۸۸ و آشوب‌های اخیر، به صراحت گفتند مخالف ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند، ابراز داشت: حضور مردم آذربایجان‌شرقی یک‌روز قبل حماسه نهم دی‌ماه، انقلاب دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با ذکر این‌که شعار زن، زندگی، آزادی شعار حزب کومله است، تأکید کرد: حزب کومله برای براندازی نظام جمهوری اسلامی با رمز زن جنگ ترکیبی را شروع کردند. دشمنان با تمام توان پیش‌آمده بودند تا خط بطلان بر ایران یکپارچه بکشند، اما سربازان مدافع جمهوری اسلامی علی‌الخصوص نیروهای فراجا دست خالی به جنگ با آشوب‌گران و اغتشاش‌گران رفتند، زخمی شدند و شهید دادند تا امنیت مردم خدشه‌دار نشود.

جانشین سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که حاج قاسم سلیمانی از زمان جوانی تا دریافت نشان ذوالفقار، به پدر و مادر احترام ویژه‌ای قائل بود، خاطرنشان کرد: ولایی و ولایتمداری از محاسن دیگر شهید حاج قاسم سلیمانی بود. این شهید بزرگوار توصیه می‌کرد که اگر می‌خواهید عاقبت بخیر شوید همراه با ولایت‌فقیه و تابع ولایت باشید.

گلمحمدزاده اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی فراجناحی و فراملی است و سپاه پاسداران فراجناحی را همواره رعایت می‌کند با اینکه دشمنان سپاه را به جناح‌ها ارتباط می‌دهند. اما سپاه هدفی جز دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و کشور ندارد.

وی با اشاره به این‌که حرکت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در عراق مخالف برنامه‌ریزی دشمنان بود، گفت: کشورهای غربی و اروپایی با تشکیل گروهک تروریستی داعش، هدف ناامنی در کشورهای اسلامی و نهایتاً ایران را داشتند. اما حاج قاسم سلیمانی با حمایت از دولت عراق و سوریه و تشکیل گروه‌های مقاومت مردمی، ریشه داعش را خشکاند.

جانشین سپاه عاشورا بیان کرد: در اغتشاشات اخیر، آشوب‌گران به ساحت مقدس مقام معظم رهبری و اصل ولایت‌فقیه اهانت کردند. در حالی که اگر قدرشناس امنیت و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بودند به خود اجازه اهانت به ولایت‌فقیه را نمی‌دادند، با این‌حال نیروهای فراجا و بسیج با اغتشاش‌گران و آشوب‌گران محترمانه رفتار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :