سارا خادم‌الشریعه بعد از رقابت‌های شطرنج قهرمانی جهان در آلماتی راهی اسپانیا شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ 04 January 2023
سارا خادم‌الشریعه بالاخره شایعاتی که درباره‌اش مطرح شده بود را تایید کرد. پیش‌تر در خبری اختصاصی از مهاجرت سارا خادم‌الشریعه به همراه همسر و فرزندش به اسپانیا نوشتیم و در آن مطلب ذکر شده بود که همسر سارا پاسپورتی کانادایی هم دارد که راه مهاجرت را برایشان ساده می‌کند.
 
به گزارش فرارو، حالا خادم‌الشریعه با تایید مهاجرتش به اسپانیا از این گفته که پناهنده نشده و هنوز هم ایران را خانه اول خودش می‌داند. خادم‌الشریعه در رقابت‌های قهرمانی شطرنج قزاقستان بدون حجاب حاضر شد تا از همان ساعت‌های نخست گمانه‌زنی درباره برنگشتنش به ایران شروع شود.
 
واکنش سارا خادم‌الشریعه به مهاجرت از ایران (+عکس)
 
گفتنی است پنجم دی ماه تصویر بدون روسری خادم الشریعه در مسابقات قزاقستان واکنش برانگیز شد تا آنجا که رئیس فدراسیون شطرنج ایران با انتقاد از این اقدام سارا خادم الشریعه گفته بود: «خادم‌الشریعه از طریق فدراسیون در این رقابت‌ها حضور نداشته و به صورت آزاد رفته و این اقدام را انجام داده است. انتظار نداشتیم که این شطرنج‌باز این اقدام را انجام دهد چون در مسابقات قبل با رعایت موازین شرکت کرده بود».
 
سپس روزنامه ال‌ پائیس چاپ مادرید در گزارشی در ۹ دی ماه نوشت که سارا خادم الشریعه پس از مسابقات قزاقستان به ایران باز نخواهد گشت./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار