رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره "گفتمان خدمت" گفت:امروز جامعه بیش از پیش به فضای امیدآفرین و انرژی بخشی نیاز دارد و دشمنان با تمام نیرو، بودجه و رسانه‌ای که در اختیار دارند و با راه‌انداختن جنگ ترکیبی، تلاش می‌کنند، امید در جامعه را کمرنگ کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 08 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عبدالرسول هاجری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، از برگزاری این جشنواره در استان‌های مرکزی و مازندران خبرداد و افزود: امیدآفرینی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، رویکرد اصلی این رویداد ملی است.
وی یادآورشد: معرفی و تقدیر از مجاهدت‌های خاموش، ایجاد ارتباط با افراد نیک‌اندیش برای هم‌افزایی و تبادل تجربه، از دیگر اهداف برگزاری جشنواره گفتمان خدمت است.
وی اطلاع‌رسانی نشدن کامل و دقیق از خدمات را از جمله ضعف‌ها و چالش‌های موجود عنوان کرد و گفت: ایده برگزاری جشنواره گفتمان خدمت به منظور برطرف کردن این چالش و ایجاد زمینه برای افزایش آگاهی حداکثری به جامعه است.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان مرکزی هم در این دیدار گفت: ۱۲ هزار وعده غذای گرم به مناسبت برگزاری جشنواره گفتمان خدمت در این استان بین اقشار نیازمند و کم‌توان اقتصادی توزیع می‌شود.
مجید مومنی افزود: همچنین ۲‌هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی و طلاب بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: ۴۸ گروه طلبه از مردان و ۳۰ طلبه از گروه زنان استان مرکزی، ۱۸۶ مرکز نیکوکاری و هفت کمیته اجرایی در اجرای این جشنواره مشارکت و همکاری دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) استان مرکزی ادامه داد: راه‌اندازی ۵۰ غرفه از محصولات متنوع، به صدا درآمدن زنگ گفتمان در حوزه‌های علمیه، برگزاری مسابقه فوتسال، کرسی‌های آزاد اندیشی، نشست بصیرتی جهاد تبیین، شب شعر و همایش مادران فاطمی از دیگر برنامه‌های تدارک شده در این جشنواره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار