نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد:
تابناک هرمزگان// نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حرف ما با مدعیان دروغین آزادی، انسان، حقوق بشر و احترام به ادیان که گوش فلک را کر کرده، این است که اگر راست می‌گویید چرا از هولوکاست نقل نمی‌کنید؟
کد خبر: ۱۰۸۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 10 January 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان،  در اجتماع طلاب و روحانیون هرمزگان، در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و ساحت رهبر معظم انقلاب که در مدرسه علمیه النبی(ص) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ پیشگام در همه عرصه‌های روشنگری و مقابله با خصم بوده‌اند

وی افزود: در سیره علمای بزرگ اسلام همواره در طول تاریخ، هرگاه حریم قدس مکتب، ولایت و مرجعیت اسلام در خطر بوده، نقش آفرینی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان یادآور شد: دشمن در طول تاریخ در برنامه‌ریزی خود به دنبال آن بوده که ساحت مفاهیم اسلام، علما و مرجعیت اسلام را خدشه دار کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: طراحی دشمن در این خصوص از اکنون نبوده، بلکه ۱۴۰۰سال است که دوران سخت علمای ربانی دین در حیات اسلام وارد شده که چه خون‌های بر زمین ریخته شده است .

انتهای پیام//

برچسب ها: عبادی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار