رئیس پارک علم و فناوری خوزستان از رونمایی از سه محصول دانش بنیان بومی استان در بیست و سومین دوره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 15 January 2023

دکتر محمد راضی‌جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان از ۲۶ دی‌ماه، اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۲۸ دی‌ماه از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ۱۶ بعد از ظهر تا ساعت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌ِشود.

وی افزود: بیش از ۳۰ سازمان و دستگاه اجرایی و ۳۵ شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد و سه رونمایی از محصولات و تولیدات دانش بنیان بومی خواهیم داشت.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف در حاشیه برگزاری نمایشگاه منعقد خواهند شد.  

راضی‌جلالی با اشاره به ارتقای کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم نمایشگاه امسال با توجه به رویکرد و برنامه‌ها و شعار سال، نسبت به سال‌های گذشته پر رنگ‌تر باشد البته تعداد شرکت‌کنندگان  از نظر کمی افزایش یافته و کیفیت محصولاتی که ارائه می‌شود نیز نسبت به سال‌های قبل بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی خوزستان، برای نوجوانان و جوانان برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است؛ مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن رباتیک و خانه نجوم حضور دارند و در کنار مجموعه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای، در نمایشگاه مستقر خواهند بود.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان، نسل فناور و آینده کشور هستند بنایراین باید از هم‌اکنون نسبت به فناوری و نوآوری شناخت داشته باشند و بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار