تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
نخستین رویداد اتم کشور با هدف حل مشکلات مردم و مسائل کشوری با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزارت ورزش و جوانان در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 01 February 2023
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه حسین آذر کمند معاون اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه در نشست برگزاری نخستین رویداد اتم کشور اظهار کرد : این رویداد نخستین رویداد اتم کشور است که در استان کرمانشاه برگزار شد، مجری اصلی این رویداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  می باشد، وزارت ورزش و جوانان هم به عنوان یک دستگاه پشتیبانی است که با اطلاع رسانی و مکاتبات بین دستگاهی و هم افزایی بین دستگاه ها به هموار شدن مسیر اجرای این رویداد کمک کرده‌ است. 
 
وی افزود: اداره ورزش و جوانان در دو بخش به این رویداد کمک کرد، ابتدا از سمن ها درخواست کرد که به عنوان اتم خود را معرفی و حضور یابند و در بخش دیگر پیگیرحل مسائل و مشکلات گروه جهادی برگزار کننده این رویداد و به نوعی پشت صحنه  این رویداد بودیم و از تمام ظرفیت ها برای برگزاری این برنامه استفاده کردیم. 
 
در ادامه نشست فرهنگ، دبیر اجرایی رویداد اتم در کشور اظهار داشت: اتم در یک کلمه به معنای الگو ها و تجربیات موفق است و ما دنبال شناسایی و کشف این اتم ها و معرفی آنها به جامعه هستیم و رویکرد اصلی اتم این است که با گردآوری این تجربیات بتواند گره ای از مشکلات مردم و مسائل کشور را حل کند.
 
وی در ادامه یادآور شد: کسانی اتم هستند که  کنش و فعالیتی در منطقه و گستره زندگی خودشان داشته باشند که منجر به برداشته شدن قدمی در راستای حل مشکلات با رویکرد  با مردم و برای مردم شده باشند. 
 
وی تاکید کرد: اتم های زیادی درخواست حضور در این رویداد را داشتند که از میان آن ها ۱۰اتم شایستگی حضور در این رویکرد را داشته و از میان این ۱۰ اتم تنها سه اتم برگزیده خواهد شد و پس از انتخاب شدن  ۳ اتم برتر کرمانشاه و قرار گرفتن آنها در میان محور اتم های کشوری، حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار