سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور:
تابناک هرمزگان// سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: 6 الی 7 بازیکن از بدنه این مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور که در بندرعباس در حال برگزاری می باشد به اردوی تیم ملی که از 18 بهمن 1401 برگزار خواهد شد، دعوت خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ 02 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// علی صانعی در حاشیه بازیهای فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور که به میزبانی هرمزگان برگزار می شود، اظهار داشت: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجائی که آموزش و پرورش دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.
وی افزود: از این رو ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی، بتوانیم مسابقات زیر 16 سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.
به گفته صانعی، اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازیهای پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.
سرمربی فوتسال زیر 20سال کشور اضافه کرد: با کمک مربیان تیم مای و معلمان بسیار خوب که در آموزش و پرورش هستند، استعدادیابی از این مسابقات در چند روز گذشته انجام شده و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی کشف کنیم که از این جمع، 6 الی 7 بازیکن در اردوی دوم ملی که در 18 بهمن ماه برگزار خواهد شد دعوت می شوند و از مابقی بازیکنان مستعد در اردوهای بعدی دعوت خواهند شد تا در کنار ما باشند.
صانعی گفت: لیست 50 الی 60 بازیکن از سوی آموزش و پرورش از استعداد های خوب تهیه شده که در بازده های مختلف زمانی که تیم ملی اردو برگزار می کند از آنها دعوت بعمل می آید و در نهایت حدود 20 بازیکن را در تیم ملی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه این مسابقه که به صورت گسترده و وسیع در سطح کشور در حال برگزاری است تکمیل کننده رده پایه ما هست، اظهار داشت: افرادی که به دلایل مختلف نتوانستند در لیگ برتر جوانان و لیگ مناطق که در تابستان برگزار شد، شرکت کنند بویژه استانهایی که در لیگ برتر نماینده ندارند، با برگزاری این مسابقات دانش آموزی به آنها فرصت داده شد که بتوانند استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
صانعی خاطر نشان ساخت: خود من از بدنه آموزش و پرورش هستم و آموزش و پرورش برای معرفی و استعداد یابی بازیکن به تیم ملی کشور همیشه کمک بزرگی بود است و برعکس این موضوع نیز صدق می کند و اگر تیم ملی دانش آموزی کشور بخواهد از بازیکن های خوبی که در لیگ کشور بازی می کنند، استفاده کند، ما آنها رو در اختیارشان قرار خواهیم داد.

این مسابقات که از سوی آموزش و پرورش برگزار می کند کمک بسیار خوبی به تیم رده های پایه است خصوصا تیم زیر 20سال کشور شود و در نهایت کمک کنیم به تیم بزرگسال کشور که برند فوتسال کشور و برند فوتسال آسیا می باشد که از اعتبار آسیا در دنیا دفاع می کند
ارتباط بین آموزش و پرورش و فدراسیون
خود من از بدنه آموزش و پرورش هستم و آموزش و پرورش برای معرفی و استعداد یابی بازیکن به تیم ملی کشورهمیشه کمک بزرگی بود است و برعکس این موضوع نیز صدق می کند و بازیکن های خوبی در لیگ کشور بازی می کنند و اگر تیم ملی دانش آموزی بخواهد از آنها استفاده کنند ما آنها رو در اختیارشان قرار می دهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار