امام جمعه و فرماندار شهرستان ماسال در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بیانیه مشترک صادر کرده و مردم را برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 10 February 2023

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به زعامت امام خمینی قدس سره الشریف در حالی رقم خورد که تمامی ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا جنایتکار از رژیم منحوس پهلوی حمایت کردند تا منافع آنان در این سرزمین حفظ شود.
ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سند آزادی خود، از چنگال بیگانگان را امضا کرد و انقلاب شکوهمند اسلامی الهام بخش تمامی مردم آزادیخواهان در سراسر دنیا بود و امروز جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی سربلند ، منادی حقانیت و دفاع از مظلومان است.

با عنایت به حساسیت شرایط امروز و اهمیت راهپیمایی یوم‌الله
۲۲ بهمن امسال و تاکیدات رهبر معظم انقلاب ، مبنی بر اتحاد و هوشیاری مردم در مقابل دشمنان که تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی را به زانو در آورند، لازم است که بار دیگر، با تاسی به فرمایشات آن حضرت، اتحاد ناگسستنی خود را در صحنه راهپیمایی، به نمایش بگذاریم تا همانند ۴۴ سال گذشته، موجبات یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنیم.

بدین‌وسیله ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم ولایی و انقلابی در عرصه‌های مختلف، از عموم مردم شریف شهرستان ماسال برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال که از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، دعوت به عمل می‌آوریم.

حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان ماسال

غلامرضا گیل چالانی فرماندار ماسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار