مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از حضور بیش از دو هزار نفر در سینماهای کرمانشاه جهت تماشای فیلم‌های جشنواره فجر طی شش روز برپایی آن در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 12 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدجواد کنجوری با اشاره به شروع جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه از ۱۷ بهمن، گفت: طی شش روز برپایی این جشنواره در استان بیش از دو هزار نفر از فیلم‌های اکران شده جشنواره در سینماهای کرمانشاه دیدن کردند.

کنجوری خاطرنشان کرد: تاکنون فیلم "یادگار جنوب" پربازدیدترین فیلم جشنواره بوده است.

مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: شب گذشته فیلم‌های "شماره ۱۰"، "عطرآلود"، "جنگل پرتقال"، "چرا گریه نمی‌کنی؟" و "کاپیتان" برای علاقمندان در سه سینما آزادی، فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) به نمایش درآمد.

وی افزود: امشب هم فیلم‌های "هایپاور"، "کاپیتان"، "آه سرد"، "گل های باوارده" و "اتاقک گلی" برای علاقمندان اکران می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر هم خبر داد و افزود: این مراسم روز دوشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در محل سینما آزادی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمان ویژه این مراسم عوامل فیلم "اتاقک گلی" یکی از فیلم‌های شاخص این دوره جشنواره خواهند بود.

کنجوری یادآور شد: پس از پایان مراسم اختتامیه هم فیلم اتاقک گلی در سانس فوق العاده در محل سینما آزادی به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به برپایی جشنواره تا روز ۲۴ بهمن ماه گفت: علاقمندان می‌توانند در مدت باقیمانده جهت تهیه بلیت به سایت www.gishah۷.ir مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار