نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در تصویب برجام منفذ رخنه آمریکا را با هوشیاری و مراقبت تمام خواهد بست تا شیطان بزرگ اجازه شیطنت نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 10 October 2015

به گزارش تابناک اردبیل، منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مجلس در تصویب برجام منفذ رخنه آمریکا را خواهد بستممنوعیت رابطه با آمریکا برای ما یک الگو و معیار شایسته‌ای است تا در تدوین سند توسعه انقلاب اسلامی و انتقال شعارهای آن به آزادی‌خواهان دنیا روی پای خود ایستاده و متکی به بیگانگان نشویم.

وی گفت: آمریکایی‌ها به دنبال نفوذ در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستند و تلاششان بر این است تا ظرفیت‌های انقلاب اسلامی را به نفع و مصلحت خود به کار بگیرند.

عضو کمیسیون ویژه برجام افزود: ما در کمیسیون ویژه برجام بر اساس حساسیت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از نفوذ دشمنان طرح یک فوریتی را تدوین کردیم و ساز و کارها به طوری است تا سد بنیادین برای نفوذ دشمنان و رخنه آمریکایی‌ها باشد.

حقیقت‌پور با بیان اینکه مسئولان باید به این باور برسند که دشمنان ما به دنبال نفوذ به استوانه‌های ارزشی انقلاب و دستاوردهای آن هستند، بیان کرد: اظهارات مقام معظم رهبری حجت شرعی را برای همه ما تمام کرد تا به جای تفکر روی دوستی با آمریکا به توانمندی‌های خودمان تکیه کرده و اجازه ندهیم تا آمریکایی‌ها شیطنتی مجدد در این کشور داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تا زمانی که آمریکایی‌ها گذشته تاریک و زشت خودشان را جبران نکرده و معذرت‌خواهی نکنند این رویه ادامه خواهد داشت، یادآور شد: آمریکایی‌ها با مشت چدنی خود منتظر هستند تا در صورت دستیابی به موقعیتی به کشورمان ضربه بزنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی کشورمان وظیفه دارد تا رفتار انقلابی خود را در مقابل آمریکایی‌ها حفظ کند.

حقیقت‌پور با تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام حسین همدانی در کشور سوریه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ زمانی راهکار نظامی را در حل بحران سوریه پیشنهاد نمی‌دهد بلکه بهترین راه را اجرای دموکراسی و حاکم بودن صندوق رای در این کشور می‌داند.

وی گفت: آمریکا و غرب در سوریه به دنبال زور و اعمال سیاست‌های خودشان هستند در حالی که ما از اول اعلام کردیم مردم این کشور حق انتخاب دارند و کسی نمی‌تواند جای آنها تصمیم بگیرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: باید از ظرفیت‌های بین‌المللی و نفوذمان برای یافتن راه‌ حل‌های منطقی در پایان دادن به بحران سوریه استفاده کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار