معاون عمرانی استاندار ایلام:
معاون عمرانی استاندار ایلام از ایجاد اردوگاه دانش‌آموزی در استان خبر داد و گفت: انجام مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد زیرساخت است.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 16 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس سعید هژبری در بازدید از دو منطقه در شهرستان چرداول برای مکان‌یابی اردوگاه‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: ساخت اردوگاه دانش‌آموزی جزء مصوبات سفر رئیس جمهور است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تامین می شود.

وی با تاکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه برای اردوگاه دانش آموزی، افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوزات از دستگاه های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی اخذ شود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تاسیسات و کارخانجات و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتورهای است که در انتخاب منطقه مورد نظر برای انتخاب اردوگاه باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه ها مشخص و عملیات ایجاد آن آغاز می شود، تصریح کرد: اردوگاه دانش‌آموزی محیطی آموزشی‌ تربیتی است که با مجوز رسمی آموزش و پرورش، در راستای تحقق اهداف شش‌گانه تعلیم و تربیت، برای تکمیل و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس ایجاد می‌شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار