فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس بخش «کوزران»، ۱۰۰ تن سیب زمینی احتکاری به ارزش ۱۲میلیارد ریال روز سه‌شنبه در یکی از روستاهای این بخش کشف شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 15 February 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی اکبر جاویدان» در این ارتباط اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی کوزران مبنی بر احتکار مقدار زیادی سیب زمینی احتکاری در یکی از روستاهای این بخش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سوله محل نگهداری محموله احتکاری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و گفت: مقابله با پدیده های قاچاق و احتکار همواره در دستور کار قرار داشته است.

۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از کشف ۱۵ تن کودشیمیایی قاچاق با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد و گفت: پس از تماس های مردمی با پلیس قصرشیرین مبنی بر اینکه شخصی اقدام به بارگیری کودشیمیایی جهت قاچاق کردن آن انجام داده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت وارد عمل شده و پس از شناسایی کامیون مورد نظر نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ۲ نفر نیز در این راستا دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

دستبند پلیس کرمانشاه بر دستان ۳۵ سارق

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از شناسایی و دستگیری ۳۵ سارق در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور و هرسین خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۷۴ فقره سرقت نیز کشف شد که بیشترین کشفیات مربوط به کابل و تجهیزات انتقال برق با ۱۶ فقره و معابر و اماکن با ۹ فقره بوده است.

سردار جاویدان افزود: طی این مدت و با تلاش ماموران پلیس سه فقره سرقت منزل در کرمانشاه و کنگاور و ۶ دستگاه خودرو مسروقه در گیلانغرب، کرمانشاه و کنگاور کشف شد.

کشف ۷۴ دستگاه لوازم برقی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۷۴ دستگاه ماشین ریش تراش قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه خودرو تاکسی سمند مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

توقیف سوخت قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش پایانی سخنانش همچنین از کشف ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر گازوئیل و بنزین قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران ایست و بازرسی دالاهو حین کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه نیسان و خودرو سواری مشکوک و جهت بازرسی آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین به ارزش یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار جاویدان از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار