رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است و امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 18 February 2023

حمیدرضا خان محمدی امروز (۲۹ بهمن‌ماه) در حاشیه بازدید از پروژه ساخت مدرسه ایران در خرمشهر، اظهار کرد: این پروژه با کمک خیر در دست ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه اعتبار ساخت این مدرسه ۵۰ میلیارد ریال است، افزود: با تخصیص به موقع اعتبار امید داریم در مهرماه سال آینده این پروژه تکمیل شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به سفر خرمشهر به دعوت نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در پی گزارشی که نماینده مردم این شهرستان از فضاهای آموزشی داشت، وزیر آموزش و پرورش دستور داد که امروز از پروژه‌های مدرسه‌سازی و مدارس این شهرستان بازدید کنم.

خان‌محمدی افزود: در این راستا امروز در فرمانداری خرمشهر جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پروژه‌های مدرسه‌سازی خواهیم داشت و در تهران نیز این موارد پیگیری می‌شود.

وی گفت: عمق مشکلات فضای آموزشی در خرمشهر زیاد است و امید است تا پایان سال ۱۴۰۳ مشکلات آموزشی این منطقه را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور امروز از دبستان مهدیه در نقطه صفر مرزی خرمشهر، مدرسه شهید باهنر، دبستان دخترانه حمیده کاظمی، دبیرستان پسرانه شهید فهمیده، بازارچه کار آفرینی هنرستان خوارزمی و پروژه ساخت مدرسه ایران  بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام نقطه صفر مرزی خرمشهر به شهدا ادای احترام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار