معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: سازمان مدیریت پسماند براساس طرح جامع مدیریت پسماند اقدام می کند و اگر بازه زمانی ۵ ساله برای مدیریت و ساماندهی پسماند دیده شده است این قول داده می شود که کار ۳ ساله انجام گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 22 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا بیاتیان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان مرکزی با بیان اینکه روزانه نهایتا ۱۸۰ تن زباله وارد این مجموعه و سایت پسماند می شود افزود: تصمیم بر این است باری که روی زمین باقی مانده برداشته شود و اینکار باید با همکاری انجام گیرد، نمی توان با ارجاع به مراجع قضایی کار را پیش برد.
بیاتیان گفت: ظرف ۴۸ ساعت برنامه زمانبندی اجرای این لندفیل بهداشتی و مدیریت شیرابه به کارگروه ارائه می شود و این پروژه حتما با جدیت اجرایی می شود و امسال عملیات خاکبرداری آن انجام می گیرد.
وی یادآورشد: یک ماه پایان سال را به سازمان فرصت دهید حتما اقدامات خوبی در راستای مصوبات انجام خواهیم داد.
وی اظهار کرد: طرح مدیریت شیرابه و طرح لندفیل بهداشتی تهیه شده است، اگر اجازه دهید شهرداری تا نیمه نخست سال آینده کار و طرح های مذکور را به صورت کامل اجرایی می کند.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: از طرف شرکت سورن آپ تا امروز یک ریال به شهرداری داده نشده است و یک میلیارد تومان بدهی به شهرداری دارد. شهرداری تا امروز شاید ۵۰ اخطار به شرکت داده است و کار به پلیس و دادگستری رسیده است و گفته های مسئول این شرکت با واقعیت همخوان نیست.
وی با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی در ابتدای امر با این شرکت مشکل داشت و حتی عملکرد این شرکت را قبول نداشت، تصریح کرد: شهرداری متولی پسماند عفونی نیست و فقط در دفن آن نقش دارد. ما به تعهدات خود عمل کرده ایم این شرکت اراک را صرفا به یک محل درآمد تبدیل کرده و در حال ساخت یک کارخانه آب معدنی در اهواز است و تمرکز و هزینه های خود را بر روی این کارخانه گذاشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار