رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی هیچ محدودیتی نداریم.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 23 February 2023

رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری با تأکید بر این موضوع که در جذب سرمایه‌گذار هیچ محدودیتی نداریم، گفت: از سرمایه‌گذاران خرد و کلان داخلی و خارجی برای فائق آمدن بر مشکلات استقبال می‌کنیم.
علیرضا اسکندری در سومین دوره نشست‌های تخصصی آسیب‌شناسی، بررسی و رفع چالش‌ها و توسعه سرمایه‌گذاری در شیراز گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیازمند آسیب‌شناسی بیشتری هستیم.
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این موضوع که شورای اسلامی شهر دو وظیفه سیاستگذاری و نظارتی را بر عهده دارد، اظهار داشت: در انتهای پنل‌های تخصصی پیشین، سند جامع آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در کلان‌شهر شیراز به تصویب رسید و در امتداد آن کمیته رفع موانع سرمایه‌گذاری متشکل از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کلان‌شهر شیراز و جمعی از مدیران تشکیل شد.
نماینده مردم شیراز در پارلمان شهری خاطرنشان کرد: کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهرهم در خصوص استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، اقدامات مثبتی انجام داده و این اقدامات در آینده گسترش می‌یابد.
اسکندری با اشاره به ظرفیت‌سازی در حوزه تفریحی و گردشگری کلان‌شهر شیراز گفت: پنج پروژه کلان نظیر پارک آبی، آکواریوم، باغ پرندگان، تله کابین و شهربازی در این راستا تعریف شده و اقدامات عمرانی برخی از آن‌ها در دست انجام است و شماری دیگر در حال مذاکره هستند.
رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این موضوع که اطمینان به مجموعه شهرداری سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاران به مدیریت شهری اطمینان نمایند، تصریح کرد: بسته‌های مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکونی، تجاری، بازیافت، حمل و نقل، تفریحی پیش روی سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار