کهگیلویه و بویراحمد؛
ثبت‌نام مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 04 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: دانش‌آموزانی که متقاضی ثبت نام در مدارس استعداد‌های درخشان و یا نمونه دولتی هستند از امروز سه شنبه ۱۵ تا روز جمعه ۲۵ فروردین به سامانه my.medu.ir مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
حسنعلی عزت خواه هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی را ۷۰۰.۰۰۰ ریال (هفتاد هزار تومان) اعلام کرد و افزود: همه مراحل ثبت‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر و دریافت پاسخ آن، از طریق سامانه my.medu.ir انجام می شود.
وی با اشاره به شرایط ثبت نام در آزمون ورودی پایه هفتم استعداد‌های درخشان اشاره اضافه کرد: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که در تمامی دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی مقیاس خیلی خوب در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و خیلی خوب در تمامی دروس نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کسب کرده اند و یا با داشتن حداکثر یک مقیاس خوب در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم را دارند می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، به شرایط ثبت نام در آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم استعداد‌های درخشان نیز اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که معدل کل خردادماه پایه هشتم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و نوبت اول پایه نهم آنان سال تحصیلی جاری حداقل ۱۹ باشد و دانش آموزان پایه نهم مدارس استعداد‌های درخشان که معدل نوبت اول نهم آنان در سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ کمتر از ۱۸ باشد می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
عزتخواه، به ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هم اشاره کرد و افزود: همه دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی۱۴۰۲-۱۴۰۱ ودانش آموزانی که پایه نهم خود را در سال‌های تحصیلی قبل گذرانده اند با داشتن شرایط سنی مجاز می‌توانند در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند.
وی تاکید کرد: ملاک شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کتبی «۱۷» در ارزشیابی پایانی نوبت دوم (معدل نمرات خردادماه بدون اعمال نمرات تکوینی) برای فارغ التحصیلان پایه نهم است.
عزت خواه، در خصوص زمان برگزاری آزمون استعداد‌های درخشان گفت: آزمون ورودی پایه هفتم استعداد‌های درخشان ساعت ۹ روز پنج شنبه یکم تیرماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
وی افزود: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، ساعت ۸ روز پنج‌شنبه ۸ تیر نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار