مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل تعاون روستایی کرمانشاه با اشاره به اعلام قیمت خرید مصوب نهاده‌های دامی از عضویت ۵۷ هزار دامدار در ۱۹ شرکت تعاونی کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ 09 April 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه ایرج صفایی اظهار کرد: با توجه به اینکه تهیه و توزیع نهاده‌های دامی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی بود پیش‌تر در سامانه بازار گام دامداران و اتحادیه‌های از طریق حواله‌هایی که صادر شده بود نسبت به خرید نهاده‌های مورد نیاز خود اقدام می‌کردند.

وی با اشاره به تغییر رویه نحوه توزیع نهاده‌های دامی، افزود: مدتی است که نهاده‌های دامی در اختیار تشکل‌ها قرار گرفته که در این روش دامداران صنعتی به صورت مستقیم و دامداران سنتی به وسیله اتحادیه‌های دامداران نهاده مورد نیاز خریداری و تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: هیچ محدودیتی در میزان عرضه و تهیه خوراک دام وجود نداشته و نهاده‌ها شامل ذرت، جو و سبوس بوده که ترکیب خوراک دام را نیز به همراه خواهند داشت.

صفایی به آخرین قیمت مصوب نهاده‌های دامی اشاره و خاطرنشان کرد: آخرین قیمت خوراک آماده دام که در حال حاضر قابل خرید خواهد بود به ۹ هزار و ۴۰۰ تومان بوده که در محل دامداری تحویل دامدار داده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۷ هزار دامداری در استان کرمانشاه عضو ۱۹ شرکت تعاونی در استان هستند و چنانچه دامداران در خصوص نهادهای دامی سوال، پیشنهاد و انتقاد داشتند می‌توانند با اتحادیه‌های تعاونی استان مطرح کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار