مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه:
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت مراجعه اهدا کنندگان خون برای تامین نیاز بیماران گفت: شب های قدر تا ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه شب در مرکز انتقال خون آماده پذیرش اهدا کنندگان هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ 09 April 2023

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اهدای خون در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تا پایان ماه رمضان، همه روزه به جز ایام غیر تعطیل از ساعت ٨ صبح الی ٢٢،٣٠ شب یکسره پذیرای اهدا کنندگان خون هستیم، در شب های قدر هم تا ساعت ٢٣،٣٠ به صورت یکسره و در روزهای جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت ٨،٣٠ الی ١٣،٣٠ ظهر پذیرش داریم.

وی افزود: روز شهادت امام علی (ع) هم از ساعت ٨،٣٠ صبح الی ١٨،٣٠ پذیرای اهدا کنندگان خون هستیم.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر ذخایر خون در حد مطلوب است، تصریح کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است بنابراین از همه هم استانی ها که شرایط اهدای خون دارند دعوت می کنیم در این ایام، بیماران نیازمند خون و فرآورده های خونی را فراموش نکنند و با حضور در مراکز اهدای خون ما را در تامین نیاز بیماران یاری کنند.

وی با اشاره به اهدای خون در ایام نوروز گفت: هر ساله در ایام نوروز با کاهش اهدا کنندگان مواجه می شویم، خصوصا امسال که با ماه مبارک رمضان هم مصادف شد، اما حضور خوب بود و خوشبختانه مشکلی در تامین خون و فرآورده های خونی نداشتیم اگر چه نیاز به خون همیشگی است.

میرزاده تاکید کرد: اهدای خون همیشه تحت تاثیر شرایط جامعه، آب و هوا و ..  است، قطعا بسیاری از هم استانی ها که درگیر بیماری های ویروسی از جمله کرونا
هستند به سازمان مراجعه نمی کنند و تا بهبودی کامل این بیماران ممنوعیت پذیرش آن ها را داریم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار