تابناک هرمزگان- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، بیان کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی به جابجایی رایگان همشهریان در اولین شب از لیالی قدر اختصاص می یابد.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 09 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//  عمار زاهدی با تسلیت فرا رسیدن شب های قدر و شهادت امیر المومنین علی (ع)، خاطر نشان کرد: سررشته بسیاری از علوم مسلمانان به امام علی(ع) نسبت داده شده و بسیاری از آیات قران کریم بر عصمت امیر المومنین دلالت دارد.

زاهدی در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده سازمان حمل و نقل نسبت به جابجایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شبهای قدر به نقاط مختلف شهر بوسیله اتوبوس های عمومی اقدام می کند.

وی افزود: از این رو ۱۲ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده که امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

رئیس سازمان حمل‌و‌نقل شهرداری اذعان داشت: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همشهریان گرامی می‌توانند از مسیرهای بلوار امام حسین(ع)، بلوار امام خمینی(ره) کوی ملت، پیامبراعظم و میدان دفاع مقدس به مقصد مسجد جامع و استان امامزاده سیدمظفر و گلزار شهدا بصورت رایگان جابجا شوند.

زاهدی اظهار کرد: پس از اتمام مراسم اتوبوسها از گلزار ملکوتی شهدا، مسحد جامع و آستان امامزاده سید مظفر(ع) همشهریان عزیز را بصورت رایگان به محلات مختلف شهر جابجا می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یاداور شد: ایاب و ذهاب رایگان همشهریان در شبهای۱۹، ۲۱و ۲۳ ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: اتوبوس ، شب نوزدهم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار