مدیر کل بنیاد مسکن قم: تا پایان امسال در قالب طرح نهضت ملی مسکن هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و به تدریج تحویل متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ 11 April 2023

به گزارش تابناک قم، داریوش بلدی گفت: این واحد‌ها هر سه ماه یک بار تحویل مردم می‌شوند که در مرحله اول، ازدیبهشت امسال ۱۹۶ واحد در سلفچگان و پس از آن در تیر ماه مجتمع‌های زیتون ۱۳ و ۱۴ آماده بهره برداری می‌شوند.

سال گذشته ۵۳۲ واحد تکمیل و تحویل مردم شد.

سال گذشته آورده مردم در طرح نهضت ملی مسکن ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان غیر از ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلاتی بود که دریافت کردند.

وی نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی را از دیگر اولویت‌های بنیاد مسکن برشمرد و گفت: از سال ۸۴ تاکنون ۹ هزار و ۵۰۰ واحد در روستا‌ها را نوسازی کرده ایم.

مدیرکل بنیاد مسکن گفت: بر اساس آخرین تصمیمات و برنامه ریزی‌ها، تا پایان سال، ۴۱۰ واحد‌های قدیمی در تمام روستا‌های استان نوسازی و مقاوم سازی خواهد شد.

تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی اکنون ۲۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد و دوره مشارکت ساخت و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

آقای بلدی همچنین با ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن برای تهیه و اجرای طرح هادی در روستا‌های استان گفت: طرح هادی تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان تهیه شده و اکنون حدود ۷۰ درصد از این طرح‌ها نیاز به بازنگری دارند که این بازنگری هم امسال برای ۹۰ روستا انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: تا پایان امسال در تلاش هستیم با تفاهم نامه‌ای که نهاد‌های انقلابی داشته ایم مشکل مسکن تمامی افرادی که تحت پوشش کمیته امداد هستند را رفع کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار