معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ازآغاز ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 11 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد با اعلام این خبر گفت: شیوه نامه ثبت و سفارش توزیع کتب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 به شهرستانها ومناطق ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ثبت و سفارش کتب درسی از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد گفت: مدیران مدارس موظف و مکلفند با اطلاع رسانی به اولیاء و دانش آموزان آنها را به صورت گروهی ثبت نام نمایند تا کتاب به موقع دست دانش آموزان برسد.
سبحان نژاد بیان کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق سامانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

وی افزود: مدیران مدارس موظفند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.

سبحان نزاد بیان کرد: ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.
معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بهای کتب درسی را قیمت روی جلد کتابها عنوان کرد وگفت: هر گونه اخذ وجه اضافی جهت کتب درسی دانش آموزان ممنوع و تخلف محسوب می شود که با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار