پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان، محدودیت‌های ترافيکي روز جهاني قدس در شهرستان اراک را اعلام کرد .
کد خبر: ۱۱۰۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 13 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "سید علی حسینی" گفت:به منظور برگزاري هرچه پر شکوه تر راهپيمايي روز جهاني قدس و خدمت رساني و تسهيل دسترسي و حضور شهروندان روزه دار و انقلابي، محدوديت هايي ترافيكي در كليه شهرهای استان در مسيرهاي راهپيمايي اجرايي می‌شود .
وي ادامه داد: محدوديت هاي اعمال شده در شهر اراک از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه اجرا و تا پايان مراسم ادامه خواهد داشت .
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي بیان داشت:در ساعات محدوديت ترافيکي، رفت و آمد تمامي وسايل نقليه موتوري در مسيرهاي اعلامي ممنوع است.
سرهنگ حسیني به مالكان خودروهايي كه محل سكونت آنها در مجاورت مسيرهاي راهپيمايي است، توصيه كرد:براي تأمین امنيت مسير راهپيمايي از پارک خودروها در مسير راهپيمايي از ساعت ۶ صبح روز جمعه جلوگيري به عمل خواهد آمد و در صورت پارك خودرو، وسيله نقليه به پارکينگ انتقال خواهد شد .
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مرکزي با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده به منظور تسهيل تردد شهروندان براي حضور در مسير راهپيمايي بيان داشت:با هماهنگی شهرداری اراک، در میدان سرداران جنب پارک ملت نیز پارکینگی مناسب برای پارک خودروها در نظر گرفته شده است.
سرهنگ حسینی محدوديت هاي ترافيكي روز قدس در شهرستان اراک را به شرح زیر بر شمرد:
-میدان هفت تیر به سمت میدان شهداء
-تقاطع خیابان۲۲ بهمن(مخابرات) به سمت میدان شهداء
-تقاطع پل خیبر خیابان امام خمینی(ره ) به سمت میدان شهداء
-تقاطع خیایان شهید رجایی تا خیابان اسد آبادی به سمت تقاطع ۱۷ متری شهید رجائی
-خیابان امام خمینی (ره) ، میدان ولی عصر (عج) به سمت تقاطع دکتر حسابی
-خیابان شیخ فضل الله نوری ، تقاطع امام خمینی (ره) سمت میدان سرداران
-میدان دروازه تهران به سمت میدان سرداران
-خیابان آقا نور الدین از میدان البرز به سمت میدان یادوارده شهدای فراجا
-خیابان دانشگاه از تقاطع آیت اله غفاری و تقاطع خیابان سلمان فارسی به سمت دروازه تهران
وی در پایان با دعوت از عموم مردم شهيد پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی برای شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس افزود: از شهروندان انتظار داریم که در این روز با شکوه، به منظور خلق حماسه ای دیگر، به مانند همیشه با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروي شخصي خود به مسیرهای اعلام شده پرهيز و از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار