معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: ثبت و سفارش کتب درسی از ۲۷ فروردین آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ 16 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ایمان سبحان نژاد افزود : مدیران مدارس مکلفند با اطلاع رسانی به اولیاء و دانش آموزان آنان را به صورت گروهی ثبت نام کنند تا کتاب به موقع به دست دانش آموزان برسد.

سبحان نژاد گفت : شیوه نامه ثبت و سفارش توزیع کتب درسی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش ارسال شده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق سامانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مدارس موظفند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها بپرهیزند.

سبحان نژاد با بیان اینکه ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود افزود: با توجه به اینکه قیمت کتب درسی روی جلد کتاب‌ها ثبت شده لذا دریافت هر گونه وجه اضافی برای خرید کتب درسی دانش آموزان ممنوع و تخلف محسوب و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت : توزیع کتاب‌های درسی در این استان از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار