رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه:
رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه از فعالیت شبانه ٢٠ نانوایی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: آرد مورد استفاده نانوایی ها سهمیه ای است و کیفیت نان به نحوه طبخ آن بستگی دارد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 16 April 2023

کیفیت نان به نحوه طبخ آن بستگی دارد / فعالیت شبانه ٢٠ نانوایی در کرمانشاه

 رحمت الله جلیلیان
نوروز عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص آرد مورد استفاده در طبخ نانِ نانوایی ها اظهار کرد: آرد مورد استفاده در نانِ نانوایی ها سهمیه ای است که از کارخانه دریافت می کنند، سبوس آردِ نان سنگک ١٢ و نان لواش ١۵ درصد است که از کارخانه تعیین و به نانوایی ها تحویل می شود.
 
وی در ادامه افزود: این تصور که آرد سفید آزاد از سوی نانواها، به نان اضافه می شود، صحت ندارد و به لحاظ هزینه ای هم مقرون به صرفه نیست، میزان سبوس موجود در آرد انواع نان باید توسط کارخانه رعایت شود.
 
رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه در خصوص فعالیت شبانه نانوایی ها تصریح کرد: ٢٠ نانوایی به صورت شبانه و تا ساعت ٢١، الی ٢٢ در شهر کرمانشاه فعالیت می کنند.
 
وی در خصوص کیفیت نان گفت: کیفیت نان ها به نحوه طبخ آن ها بستگی دارد آرد نانواها معمولا یکسان است اما نحوه پخت است که منجر به باکیفیت تر شدنِ نانِ برخی از نانوایی ها می شود.
 
عزیزی تاکید کرد: چالش اصلی نانوایی ها عدم همخوانی هزینه ها با درآمد است، در حال حاضر نان ارزان و هزینه روزانه نانوایی ها از جمله حقوق کارگران افزایش یافته است.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار