دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر هرمزگان تأکید کرد
تابناک هرمزگان- دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر هرمزگان مطالبه گری و پرسشگری را از مسائل مهم و تأثیرگذار در توسعه و پیشرفت هر کشوری دانست.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 19 April 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کریمی در نشستی خبری با موضوع «رویکردهای این ستاد در سال ۱۴۰۲»، با بیان این که خبرنگاران به‌نوعی سربازان گمنام هستند، عنوان کرد: در استان هرمزگان خبرنگاران رسالت خطیر و مهم خبررسانی و آگاهی بخشیدن به مردم و جامعه را به‌خوبی انجام می‌دهند.

وی احیای مطالبه‌گری و پرسشگری را یکی از ملزومات پیشرفت و توسعه کشور و به‌ویژه استان هرمزگان دانست و افزود: جامعه‌ای که در آن پرسشگری و مطالبه‌گری نهادینه شود مسیر توسعه آن جامعه با سرعت بیشتری مواجه خواهد شد، لذا احیای آن‌یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ستاد امر به معروف در سال ۱۴۰۲ در این خصوص هدف‌گذاری کرده است.

کریمی با اشاره به این که مطالبه‌گری به معنای مخالفت با نظام نیست، ادامه داد: برای رسیدن به هدفی که در این راستا معین کرده‌ایم برنامه‌هایی در سال جاری اجرا خواهدشد که می‌توان به «سه‌شنبه‌های مطالبه‌گری در بندرعباس» با دو هدف آموزش شیوه صحیح مطالبه‌گری و دعوت مدیران و مطالبه‌گران آموزش‌دیده برای انتقال مطالبات مردم به مسئولان و مدیران اشاره کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان، افزود: کسانی که مطالبه‌گری درست و اصولی دارند، نسبت به مشکلات جامعه و وظایف حاکمان و مسئولان آگاه‌تر هستند، لذا در این راستا می‌توانند کمک‌های شایانی به جامعه کنند.

وی در پایان گفت: اگر مردم مطالبات خود را اصولی بیان کنند، مسئولان نیز وظایف خود را به‌درستی انجام خواهند داد.

انتهای پیام//

برچسب ها: امر به معروف ، کریمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار